Kushtet e ofruara
* Pagë mbi mesataren e tregut
Përshkrimi i vendit të punës
Detyrë primare e recepsionistes është të dije te përfaqësoj kompaninë para palëve të treta, të jetë e shkathët në komunikim, të dijë të organizoj kohën dhe takimet si dhe mbaje situatën nën kontroll edhe në raste të punës nën presion.
Detyrat dhe përgjegjësitë
- Përgjigjet në telefonata dhe u jep informata telefonuesve, pranon mesazhe ose e transferon thirrjen tek individët e duhur
- Mirëpret vizitorët dhe telefonuesit, trajton kërkesat e tyre, ju jep zgjidhje apo i drejtoni tek personat e duhur sipas nevojave të tyre.
- Organizon konferenca, takime dhe rezervime udhëtimi për personelin e zyrës.
- Kompleton formularë në përputhje me procedurat e kompanisë.
- Harton, shkruan dhe shpërndan shënimet e takimeve dhe raportet.
- Pranon lajmërimet e postës, materialet promovuese dhe informacione të tjera.
- Ruan oraret në kalendarin e ngjarjeve
- Bën kopje të dokumenteve dhe materialeve të tjera të shtypura.
- Programon dhe konfirmon emërimet për klientët, konsumatorët ose mbikëqyrësit.
- Koordinon konferencat dhe takimet
- Rendit dhe shpërndan furnizimetShqyrton punën e bërë nga të tjerët për të kontrolluar drejtshkrimin dhe gramatikën e saktë, të sigurohet që politikat e formatit të shoqërisë të ndiqen dhe të rekomandojnë rishikime.
- Mbikëqyrë zyret, dhe siguron trajnim dhe orientim për stafin e ri.
- Punon me pajisje të zyrës si: makina me faks, fotokopjues, sisteme telefonike, përpunim teksti, menaxhim të bazës së të dhënave dhe aplikacione të tjera.
- Të jetë përgjegjëse në punën që bën
- Të respektoj hierarkinë dhe specifikat e kompanisë
- Kryen detyra sipas kërkesës ne pune te ngjashme te profesionit te saj.
Njohuritë dhe shkathtësitë e nevojshme
- Të ketë shkollim adekuat qe përshtatet me kërkesat ndaj vendit të punës
- Te këtë përvoje te punës ne administrate apo te ngjashme
- Të njohë rrjedhshëm gjuhën angleze (njohja e gjuhëve tjera do ketë përparësi) në të folur dhe në të shkruar (dëshmitë mbi ketë kërkohen)
- Të njoh punën me kompjuter, sidomos punën me Microsoft Office
- Te ketë personalitet të qetë dhe komunikativ. Te ketë aftësi të mira analitike, të zgjidhjes së problemeve dhe aftësi të mira organizative.