Asistente administrative

Asistente administrative

Expired on: Sep 1, 2020
Job Type: Full Time
Job Location: Tetovo

Kushtet e ofruara

* Pagë mbi mesataren e tregut

Përshkrimi i vendit të punës

Detyrë primare e recepsionistes është të dije te përfaqësoj kompaninë para palëve të treta, të jetë e shkathët në komunikim, të dijë të organizoj kohën dhe takimet si dhe mbaje situatën nën kontroll edhe në raste të punës nën presion.

Detyrat dhe përgjegjësitë

  • Përgjigjet në telefonata dhe u jep informata telefonuesve, pranon mesazhe ose e transferon thirrjen tek individët e duhur
  • Mirëpret vizitorët dhe telefonuesit, trajton kërkesat e tyre, ju jep zgjidhje apo i drejtoni tek personat e duhur sipas nevojave të tyre.
  • Organizon konferenca, takime dhe rezervime udhëtimi për personelin e zyrës.
  • Kompleton formularë në përputhje me procedurat e kompanisë.
  • Harton, shkruan dhe shpërndan shënimet e takimeve dhe raportet.
  • Pranon lajmërimet e postës, materialet promovuese dhe informacione të tjera.
  • Ruan oraret në kalendarin e ngjarjeve
  • Bën kopje të dokumenteve dhe materialeve të tjera të shtypura.
  • Programon dhe konfirmon emërimet për klientët, konsumatorët ose mbikëqyrësit.
  • Koordinon konferencat dhe takimet
  • Rendit dhe shpërndan furnizimetShqyrton punën e bërë nga të tjerët për të kontrolluar drejtshkrimin dhe gramatikën e saktë, të  sigurohet që politikat e formatit të shoqërisë të ndiqen dhe të rekomandojnë rishikime.
  • Mbikëqyrë zyret, dhe siguron trajnim dhe orientim për stafin e ri.
  • Punon me pajisje të zyrës si: makina me faks, fotokopjues, sisteme telefonike, përpunim teksti, menaxhim të bazës së të dhënave dhe aplikacione të tjera.
  • Të jetë përgjegjëse në punën që bën
  • Të respektoj hierarkinë dhe specifikat e kompanisë
  • Kryen detyra sipas kërkesës ne pune te ngjashme te profesionit te saj.

Njohuritë dhe shkathtësitë e nevojshme

  • Të ketë shkollim adekuat qe përshtatet me kërkesat ndaj vendit të punës
  • Te këtë përvoje te punës ne administrate apo te ngjashme
  • Të njohë rrjedhshëm gjuhën angleze (njohja e gjuhëve tjera do ketë përparësi) në të folur dhe në të shkruar (dëshmitë mbi ketë kërkohen)
  • Të njoh punën me kompjuter, sidomos punën me Microsoft Office
  • Te ketë personalitet të qetë dhe komunikativ. Te ketë aftësi të mira analitike, të zgjidhjes së problemeve dhe aftësi të mira organizative.

Sorry! This job has expired.