Qendra për Marrëdhënie me Konsumatorë

Linja telefonike dhe emaili



  • Lehtësisht të arritshëm 24 orë në ditë / 7 ditë në javë / 365 ditë në vit
  • Çmimi i bisedës sipas tarifës lokale
  • Informata të centralizuara për defekte
  • Në Qendrën tonë për Marrëdhënie me Konsumatorë flitet në gjuhën maqedonase dhe në gjuhën shqipe
  • Operatorët tanë janë kompetentë dhe personalisht angazhohen për përgjigje të shpejtë në pyetjet e Juaja
  • Një thirrje për gjithçka
  • Pa bartje të vazhdueshme

Objektiva jonë janë konsumatorët e kënaqur dhe prandaj:

  • Vazhdimisht e masim kualitetin tonë përmes sondazheve me konsumatorët
  • E analizojmë opinionin tuaj publik përmes firmave të pavarura për kërkim
  • Vazhdimisht zbatojmë trajnime dhe ushtrime për të punësuarit
  • I mirëpresim opinionet Tuaja të sinqerta

    Jeni konsumator i EFS:*