Центар за односи со корисници

телефоснка линија и емаил



  • Лесно достапни 24 часа на ден / 7 дена во неделата / 365 дена во годината
  • Цена на повик според локалната тарифа
  • Централизирани информации за дефекти
  • Нашиот центар за односи со клиенти зборува македонски и албански јазик
  • Нашите оператори се компетентни и лично посветени на брз одговор за вашите прашања
  • Еден повик за сè
  • Без континуиран трансфер

Нашата цел е задоволни клиенти и затоа:

  • Постојано го мериме нашиот квалитет преку анкети за клиенти
  • Го анализираме вашето јавно мислење преку независни истражувачки фирми
  • Континуирано обезбедуваме обуки и вежби за вработените
  • Ги поздравуваме вашите искрени мислења

    Дали сте клиент на EFS:*